Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdotlyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Verkkokaupan rekisteröityneiden kanta-asiakkaiden palautusoikeus on 30 päivää. Palautusehdot ovat tarkemmin esiteltynä kohdassa 5.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta, yleinen toimitusaika on 1 - 4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle mahdollisimman nopeasti.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Euronics.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse info(a)euronics.fi tai puhelimitse 
044 4496 096 (ark. klo 10:00-14:00).

4. Euronics.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Euronics.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta euronics.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta (force majeure).

 

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Kaikki tilauksemme lähtevät toimitukseen tilauspäivänä tai vähintään seuraavana arkipäivänä. Nopeimmillaan asiakkaamme saavat arkipäivänä ennen klo 14:00 tehdyn tilauksen jo seuraavana arkipäivänä. Näin tuotteidemme toimitusaika on yleisesti 1 - 4 arkipäivää. Lopulliseen toimitusaikaan vaikuttaa kuljetusyhtiön jakoaika sekä paikkakunta, johon tilaus toimitetaan. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman nopeasti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

2. Toimitustavat

Verkkokaupan toimitusvaihtoehdot riippuvat ostamastasi tuotteesta. Ostaessasi useamman tuotteen, on mahdollista, että osa tuotteista toimitetaan erikseen. Esimerkkinä, jos tilaat puhelimen ja television, on mahdollista että saat ne eri toimituksissa. Jos tilaat lisää tuotteita myöhemmin, nekin toimitetaan eri toimituksella. Ison kokonsa vuoksi isoja kodinkoneita ei voi tilata Noutoon Postista.

- Posti toimittaa paketin sovitusti perille. Muista antaa puhelinnumerosi jakelun sopimiseksi.

- Nouto lähimmästä postista. Muista antaa puhelinnumerosi yhteydenottoa varten. HUOM! Isoja kodinkoneita ei voi tilata Postiin.

- Nouto myymälästä. Muista antaa puhelinnumerosi, saat ilmoituksen tekstiviestillä ilmoittamaasi puhelinnumeroon, kun tuote on noudettavissa myymälästämme. Tuote on noudettava viimeistään 14 vuorokauden kuluttua ilmoituksesta.

Kotiinkuljetus sovitusti

Jakelupäivät arkisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen arkisin klo 21 asti. Muilla alueilla lähetykset jaetaan perille klo 14 tai 17 mennessä. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.
Palvelu sisältää lähetyksen purun kuljetusyksiköstä ja jakelun vastaanottajan huoneistoon asti, ulko-oven välittömään läheisyyteen.

Periaatteet ja rajoitukset ovat seuraavat:

- Tuotteen fyysinen koko voi olla este toimitukselle huoneistoon asti, tällöin tuote toimitetaan ulko-oven välittömään läheisyyteen.
- Kohteeseen on oltava esteetön pääsy.
- Kuljetusyksikössä olevan yksittäisen pakkauksen maksimipaino voi olla kuitenkin enintään 120 kg, jotta se viedään kotiin asti. Yli
120 kg painavat puretaan vastaanottajan osoittamaan paikkaan, Itellan ajoneuvon välittömään läheisyyteen.
- Vastaanottajan vastuulla on lattioiden riittävä suojaaminen.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.

3. Toimitus-info

Kuljetusyhtiö ottaa sinuun yhteyttä ennen toimitusta ja tässä vaiheessa sovitaan toimitukselle tarkempi aika. Ilmoita etukäteen kuljetusyhtiölle asioista jotka voivat vaikuttaa tilauksen toimitukseen perille, kuten kapeat tiet, ovikoodit, kierreportaat, pääsy oven eteen yms. Varmista, että kuljettajalla on esteetön pääsy perille ja mahdolliset esteet sisään toimitukselle on siirretty pois tieltä. Muista suojata lattiat ja materiaalit, sillä kuljettaja ei poista jalkineitaan mm. työturvallisuussyistä ja kuljetusvälineenä käytetään esim. nokkakärryjä. Jos tilattua toimitusta ei voida toimittaa asiakkaasta johtuvasta syystä, emme palauta rahdista syntyneitä kustannuksia asiakkaalle ja uudesta toimituksesta veloitamme uuden rahdin hinnan. Mikäli tilatun toimituksen peruminen tehdään liian myöhään, eikä siihen pystytä reagoimaan, emme myöskään palauta rahtikustannuksia takaisin asiakkaalle.

Muista säilyttää kaikki tilaukseen ja toimitukseen liittyvät dokumentit, sekä kuitti!

Toimituksen hinta

Riippumatta siitä, montako tuotetta tilauksellasi on, maksat vain yhden toimitusmaksun. Toimitusmaksu riippuu valitusta toimitusmuodosta, toimituksen postinumerosta sekä tuotteen painosta. Tilausjärjestelmä laskee toimituskustannuksen, jonka saat näkyville kassalla kohdassa Toimituskulut, ennen kuin teet lopullisen tilauksen.

Peruutus

Jos haluat perua tekemäsi tilauksen, ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info(a)euronics.fi. Palautusoikeus on 14 päivää tilaamasi tuotteen vastaanottamisesta. Rekisteröityneiden kanta-asiakkaiden palautusoikeus on 30 päivää. Tavara on palautettava myyjän osoittamalla tavalla kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun teit peruuttamisilmoituksen.

Palautusoikeus ei koske seuraavia tuotteita, tuoteryhmiä sekä palveluja:

- Sähköisiä palveluja joiden toimitus on jo aloitettu, esim. liittymää tai maksukanavakorttia

- Toivomuksesi mukaan tilattua ja valmistettua tai erikseen muunnettua tuotetta

- Tavaraa jollaista ei voida palauttaa edelleen myytäväksi, esim. mustepatruunat ja blister-pakatut tuotteet

- Hygienia tuotteita esim. partakoneita, nappikuulokkeita

- Sinetöityä ohjelmistoa joka on avattu, peliä, elokuvaa. Sinetöitynä toimitetun tuotteen sinetin pitää olla ehjä

- Kuljetusta, toimitusta sekä asennuksia

Peruutusoikeuden menettää ottamalla tuotteen käyttöön. Esimerkiksi SIM-korttia ei saa asettaa matkapuhelimeen, tietokoneen käyttöjärjestelmää ei saa ottaa käyttöön, tai pesukoneella on pesty pyykkiä.

Palautus ei ole mahdollista ulkomailta.

Euronics verkkokaupasta on mahdollisuus tilata vain kotimaahan. Emme toimita Ahvenanmaalle.

Tämä peruutusoikeus koskee vain Euronics verkkokaupasta tehtyjä ostoksia.


4. Maksutavat

Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Sampo Pankki, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Klarna lasku: Saat laskun tilauksesi mukana. Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä 3,60 euroa.

Osamaksu - Klarna tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Osamaksuvaihtoehtojen kulut:

Maksuaika Vuosikorko Avausmaksu Laskutusmaksu
3kk 0% 9,90 € 3,95 €
6kk 0% 19 € 3,95 €
12kk 0% 29 € 3,95 e
24kk 9,95% 29 € 3,95 €
36kk 9,95% 29 € 3,95 €
Tili 22% 0 € 3,95 €

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: www.klarna.com/klarna-tiliehdot.pdf


5. Verkkokaupan palautusoikeus ja tuotevaihdot
 

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Rekisteröityneiden kanta-asiakkaiden palautusoikeus on 30 päivää. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, muuttumaton ja se tulee olla myytävässä kunnossa. Palautuksen tulee sisältää alkuperäinen pakkaus, sekä kaikki alkuperäispakkaukseen kuuluneet osat, materiaalit sekä dokumentit.

Palautuksesta tulee ilmoittaa aina ennen palautusta sähköpostitse osoitteeseen info(a)euronics.fi tai puhelimitse numeroon 044 4496 096 (ark. klo 10:00 - 14:00).

Palautuksissa tuote on pakattava erilliseen pakettiin ja hyvin pehmusteltuna. Sijoita tuotteen ympärille vähintään 10 cm pehmustetta. Käytä apunasi tuotteen mukana saapuneita pakkausmateriaaleja. Jos ohjeita ei selvästikään ole noudatettu, tuotteen tilaaja on vastuussa mahdollisesta vahingosta.

Pyydämme palauttamaan tuotteet Postin asiakaspalautuksena osoitteeseen:

Euronics
Launeenkatu 2
15100 LAHTI

puh. 010 680 1800

Euronics maksaa palautettavan tuotteen palautuskulut, mikäli tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjattuna kirjeenä. Säilytä saamasi tosite, muuten emme voi todentaa mahdollisesti hukkunutta pakettia. Euronics verkkokauppa vastaa etämyynnistä ostetun tuotteen palautuksesta aiheutivista kuluista, jos tavaran voi palauttaa tavanomaisella tavalla postitse. Jos palautus esimerkiksi kokonsa tai painonsa takia edellyttää erityiskuljetusta, vastaa asiakas syntyneistä lähetyskuluista. Erikoiskuljetusyksikköinä toimitetun tuotteen kuljetusta ei hyvitetä, eikä palautuskustannusta makseta. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi suuret kodinkoneet, astianpesukoneet, pyykinpesukoneet, kuivausrummut, jääkaapit, pakastimet, kotiteatterit ja yli 26" televisiot.

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä paketteja.

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

Euronics verkkokauppa palauttaa asiakkaan maksusuorituksen tuotteesta palautuksen johdosta viimeistään 30 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta.

Poikkeustapauksena myönnetystä palautusoikeudesta veloitetaan tuotteen käsittelystä ja arvonalennuksesta aiheutuvia kuluja vähintään 25% tuotteen hinnasta.

Tämä palautusoikeus koskee vain Euronics verkkokaupasta tehtyjä ostoksia.

6. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen:  info(a)euronics.fi.


7. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa aina osoitteeseen info(a)euronics.fi tai soittamalla 044 4496 096. Pyrimme ilmoittamaan mahdollisimman nopeasti asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös euronics.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

 

 

 

Sulje ikkuna