- Palvelut ja edut
- Huolto ja tuki
- A-Link huolto
- Acer huolto
- AEG huolto
- Apple huolto
- Asko huolto
- Asus huolto
- Avintage huolto
- Beko huolto
- Benq huolto
- Blomberg huolto
- Bomann huolto
- Bosch huolto
- Braun huolto
- Brother huolto
- Candy huolto
- Canon huolto
- Caterpillar huolto
- Climadiff huolto
- D-Link huolto
- DeLonghi huolto
- Doro huolto
- Electrolux huolto
- Epson huolto
- Finlux huolto
- Finnsat huolto
- Fujitsu huolto
- Garmin huolto
- Gorenje huolto
- Gram huolto
- Handan huolto
- Helkama huolto
- Honor huolto
- Hoover huolto
- HP huolto
- Huawei huolto
- JBL huolto
- Kenwood huolto
- Kotikokki huolto
- Lacie huolto
- LaDigital huolto
- Lenovo huolto
- Lexmark huolto
- LG huolto
- Luxor huolto
- Miele huolto
- Motorola huolto
- MSI huolto
- Neato huolto
- Nikon huolto
- Nokia puhelinhuolto
- OnePlus huolto
- Packard Bell huolto
- Panasonic huolto
- Philips huolto
- PlayStation huolto
- Rosenlew huolto
- Salora huolto
- Samsung huolto
- Sharp huolto
- Siemens huolto
- Smeg huolto
- Sony huolto
- Targus huolto
- TCL huolto
- Telewell huolto
- Thomson huolto
- TomTom huolto
- Topfield huolto
- TP-LINK huolto
- Upo huolto
- Viewsonic huolto
- VinsurVin huolto
- Whirlpool huolto
- Wilfa huolto
- Xiaomi huolto
- ZyXEL huolto
- Yamaha huolto
- Zanussi huolto
- Varaa ja Nouda 30 min
- Joustavat maksuvaihtoehdot Euronicsilta - Erämaksu ja Lasku
- Euronics kotipalvelu
- Kuljetus- ja asennuspalvelu
- Tietokoneasennukset ja tietokoneapu
- Puhelimen esiasennus
- ReceiptHero sähköinen kuitti
- Euronics Turva
- Lahjakortti myymälästä
- Kanta-asiakkuus
- Vinkit
- Oppaat
Brother huolto
Brother TAKUU
Kaikilla Brother-laitteilla on kahden (2) vuoden takuu, tarkoittaen ns. Back to Base -takuuta eli toimitettuna huoltopisteeseen.
Osalle Brother-laitteita (led- ja lasertulostimet) on mahdollista hankkia pidennetty takuu, jota kutsumme SWAP-laitevaihtotakuuksi. Takuuaika on tällöin kolme vuotta. Tämä on Brother Finland Oy:n myöntämä lisätakuu. Lisätietoa SWAP-laitevaihtotakuusta löydät kotisivuiltamme www.brother.fi/swap
Brother tarvikkeilla on ns. toimivuustakuu.
TOIMINTAOHJEET LAITTEEN HUOLTOA KOSKIEN
Olkaa aina yhteydessä Brother Finlandiin ennen laitteen toimittamista huoltoomme. Yhteydenotot joko sähköpostitse (tuki@brother.fi) tai puhelimitse 09 875 92 288 (huolto).
Laitteen tunnistamista ja RMA-numeroa varten tarvitsemme laitteen sarjanumeron.
Sarjanumero löytyy yleensä laitteen takaosasta ja se muodostuu numerosarjasta esim.(E12345A8B123456). Varsinainen sarjanumeron muodostuu yhdeksästä viimeisestä merkistä: kirjain, numero, kirjain ja 6 numeroa esim. A8B123456.
Huoltotyömääräystä ja rekisteröintiä varten tarvitsemme asiakkaan tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja ostopäivämäärä. Jos kyseessä on yritys, niin yhteyshenkilön yhteystiedot ovat suotavia.
Rekisteröimme laitteen asiakkaalle mikäli rekisteröintiä ei ole tehty jo aiemmin. Rekisteröinti ei ole osoitus takuun voimassaolosta, vaan tuotteen hankintapäivä on osoitettava jollakin luotettavalla tavalla esim. ostokuitilla tai laskulla.
Mikäli kyseessä on ns. D.O.A (Dead On Arrival, "kuollut saapuessaan") eli laite ei toimi pakkauksesta otettaessa, olkaa yhteydessä Brother Finlandin huoltoon asian selvittämiseksi.
Laite vaihdetaan uuteen. Mikäli malli on poistunut valikoimastamme, pyrimme vaihtamaan sen vastaavaan malliin.
Mustesuihkulaitteissa on huomioitava, että laitteessa on joko kuljetussuojat tai väriainekasetit asennettuna koneen kuljetuksen ajan.