- Palvelut ja edut
- Huolto ja tuki
- A-Link huolto
- Acer huolto
- AEG huolto
- Apple huolto
- Asko huolto
- Asus huolto
- Avintage huolto
- Beko huolto
- Benq huolto
- Blomberg huolto
- Bomann huolto
- Bosch huolto
- Braun huolto
- Brother huolto
- Candy huolto
- Canon huolto
- Caterpillar huolto
- Climadiff huolto
- D-Link huolto
- DeLonghi huolto
- Doro huolto
- Electrolux huolto
- Epson huolto
- Finlux huolto
- Finnsat huolto
- Fujitsu huolto
- Garmin huolto
- Gorenje huolto
- Gram huolto
- Handan huolto
- Helkama huolto
- Honor huolto
- Hoover huolto
- HP huolto
- Huawei huolto
- JBL huolto
- Kenwood huolto
- Kotikokki huolto
- Lacie huolto
- LaDigital huolto
- Lenovo huolto
- Lexmark huolto
- LG huolto
- Luxor huolto
- Miele huolto
- Motorola huolto
- MSI huolto
- Neato huolto
- Nikon huolto
- Nokia puhelinhuolto
- OnePlus huolto
- Packard Bell huolto
- Panasonic huolto
- Philips huolto
- PlayStation huolto
- Rosenlew huolto
- Salora huolto
- Samsung huolto
- Sharp huolto
- Siemens huolto
- Smeg huolto
- Sony huolto
- Targus huolto
- TCL huolto
- Telewell huolto
- Thomson huolto
- TomTom huolto
- Topfield huolto
- TP-LINK huolto
- Upo huolto
- Viewsonic huolto
- VinsurVin huolto
- Whirlpool huolto
- Wilfa huolto
- Xiaomi huolto
- ZyXEL huolto
- Yamaha huolto
- Zanussi huolto
- Varaa ja Nouda 30 min
- Joustavat maksuvaihtoehdot Euronicsilta - Erämaksu ja Lasku
- Euronics kotipalvelu
- Kuljetus- ja asennuspalvelu
- Tietokoneasennukset ja tietokoneapu
- Puhelimen esiasennus
- ReceiptHero sähköinen kuitti
- Euronics Turva
- Lahjakortti myymälästä
- Kanta-asiakkuus
- Vinkit
- Oppaat
Doro huolto
Huoltoon liittyen ota suoraan yhteys valtuutettuun huoltoon.
Elcare Nordic Oy
Silvastintie 1
01510 VANTAA
Asiakaspalvelupiste: Silvastintie 1, 01510 Vantaa (ark. klo 8.30-15.30)
Huomioithan asiakaspalvelupisteen ja asiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat, kiitos.
Asiakaspalvelu: huolto.fi@elcare.com, puh 010 574 5200 (ark. klo 9.00-16.00)
Matkapuhelimesta soittaessa 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min (alv 24%). Lankapuhelimesta soittaessa 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min (alv 24%)
Doro tuki
Puhelin: 09-3157 7346
Sähköposti: support.fi@doro.com
Avoinna ma-pe klo 09:30–17:30
Takuuaika ja rajoitukset
Takuu on voimassa siitä päivästä lähtien, jolloin käyttäjä ostaa tuotteen. Tuotteen sisällä olevilla erillisillä osilla saattaa olla eri säädöksiä takuuajan ja takuun kattavuuden osalta.
Alkuperäinen takuu
A) 24 kuukautta matkapuhelimille tai lankapuhelimille.
B) 12 kuukautta mukana toimitetuille lisätarvikkeille, kuten akuille, latureille, kuulokkeille, johdoille, kuorille ja koteloille.
Huolto- ja korjaustakuu
Takuu on voimassa ostopäivästä lukien eikä se muutu, vaikka tuote myydään eteenpäin tai korjataan, jos tuote on lähetetty valtuutettuun Doron huoltokeskukseen. Takuu kattaa korjatut tai vaihdetut osat koko alkuperäisen jäljellä olevan takuuajan tai 60 päivää korjaus- tai vaihtopäivästä sen mukaan, kumpi aika on pidempi.
Vauriot, joita takuu ei korvaa
A) Tavallinen kuluminen (akut ja näytöt)
B) Puhelimen putoamisesta ja/tai ohjeiden vastaisesta käytöstä johtuva vaurioituminen
Alkuperäinen takuu ei kata akun oikosulusta tai muista kuin Doron alkuperäisvarusteiden käytöstä johtuvia vaurioita. Alkuperäinen takuu raukeaa seuraavissa tilanteissa:
Laite on avattu, sitä on muokattu tai korjauksia on tehnyt muu kuin valtuutettu huoltokeskus
Laitetta on korjattu muilla kuin Doron alkuperäisillä osilla
Laite on altistunut kosteudelle, äärimmäisille ympäristö- ja lämpötilaolosuhteille, eroosiolle, hapettumiselle tai kemikaaleille
Laitteen sarjanumero on poistettu tai lukukelvoton
Laite on ladattu, sen vahingon on aiheuttanut tai laitetta on käsitelty muulla kuin Doron hyväksymällä ohjelmistolla
Takuutodistus
Takuuhuollon edellytyksenä on, että tuote lähetetään valtuutettuun Doron huoltokeskukseen hyväksyttävän ostokuitin kanssa
Lisätietoja TÄSTÄ