Doro huolto

Huoltoon liittyen ota suoraan yhteys valtuutettuun huoltoon.

Elcare Nordic Oy
Silvastintie 1
01510 VANTAA

Asiakaspalvelupiste: Silvastintie 1, 01510 Vantaa (ark. klo 8.30-15.30)

Huomioithan asiakaspalvelupisteen ja asiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat, kiitos.

Asiakaspalvelu: huolto.fi@elcare.com, puh 010 574 5200 (ark. klo 9.00-16.00)  

Matkapuhelimesta soittaessa 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min (alv 24%). Lankapuhelimesta soittaessa 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min (alv 24%)

Doro tuki
Puhelin:       09-3157 7346
Sähköposti: support.fi@doro.com
Avoinna ma-pe klo 09:30–17:30

Takuuaika ja rajoitukset

Takuu on voimassa siitä päivästä lähtien, jolloin käyttäjä ostaa tuotteen. Tuotteen sisällä olevilla erillisillä osilla saattaa olla eri säädöksiä takuuajan ja takuun kattavuuden osalta.

Alkuperäinen takuu
A) 24 kuukautta matkapuhelimille tai lankapuhelimille.
B) 12 kuukautta mukana toimitetuille lisätarvikkeille, kuten akuille, latureille, kuulokkeille, johdoille, kuorille ja koteloille.
 
Huolto- ja korjaustakuu
Takuu on voimassa ostopäivästä lukien eikä se muutu, vaikka tuote myydään eteenpäin tai korjataan, jos tuote on lähetetty valtuutettuun Doron huoltokeskukseen. Takuu kattaa korjatut tai vaihdetut osat koko alkuperäisen jäljellä olevan takuuajan tai 60 päivää korjaus- tai vaihtopäivästä sen mukaan, kumpi aika on pidempi.

Vauriot, joita takuu ei korvaa
A) Tavallinen kuluminen (akut ja näytöt)
B) Puhelimen putoamisesta ja/tai ohjeiden vastaisesta käytöstä johtuva vaurioituminen

Alkuperäinen takuu ei kata akun oikosulusta tai muista kuin Doron alkuperäisvarusteiden käytöstä johtuvia vaurioita. Alkuperäinen takuu raukeaa seuraavissa tilanteissa:

    Laite on avattu, sitä on muokattu tai korjauksia on tehnyt muu kuin valtuutettu huoltokeskus
    Laitetta on korjattu muilla kuin Doron alkuperäisillä osilla
    Laite on altistunut kosteudelle, äärimmäisille ympäristö- ja lämpötilaolosuhteille, eroosiolle, hapettumiselle tai kemikaaleille
    Laitteen sarjanumero on poistettu tai lukukelvoton
    Laite on ladattu, sen vahingon on aiheuttanut tai laitetta on käsitelty muulla kuin Doron hyväksymällä ohjelmistolla

Takuutodistus
Takuuhuollon edellytyksenä on, että tuote lähetetään valtuutettuun Doron huoltokeskukseen hyväksyttävän ostokuitin kanssa

Lisätietoja TÄSTÄ