- Palvelut ja edut
- Huolto ja tuki
- A-Link huolto
- Acer huolto
- AEG huolto
- Apple huolto
- Asko huolto
- Asus huolto
- Avintage huolto
- Beko huolto
- Benq huolto
- Blomberg huolto
- Bomann huolto
- Bosch huolto
- Braun huolto
- Brother huolto
- Candy huolto
- Canon huolto
- Caterpillar huolto
- Climadiff huolto
- D-Link huolto
- DeLonghi huolto
- Doro huolto
- Electrolux huolto
- Epson huolto
- Finlux huolto
- Finnsat huolto
- Fujitsu huolto
- Garmin huolto
- Gorenje huolto
- Gram huolto
- Handan huolto
- Helkama huolto
- Honor huolto
- Hoover huolto
- HP huolto
- Huawei huolto
- JBL huolto
- Kenwood huolto
- Kotikokki huolto
- Lacie huolto
- LaDigital huolto
- Lenovo huolto
- Lexmark huolto
- LG huolto
- Luxor huolto
- Miele huolto
- Motorola huolto
- MSI huolto
- Neato huolto
- Nikon huolto
- Nokia puhelinhuolto
- OnePlus huolto
- Packard Bell huolto
- Panasonic huolto
- Philips huolto
- PlayStation huolto
- Rosenlew huolto
- Salora huolto
- Samsung huolto
- Sharp huolto
- Siemens huolto
- Smeg huolto
- Sony huolto
- Targus huolto
- TCL huolto
- Telewell huolto
- Thomson huolto
- TomTom huolto
- Topfield huolto
- TP-LINK huolto
- Upo huolto
- Viewsonic huolto
- VinsurVin huolto
- Whirlpool huolto
- Wilfa huolto
- Xiaomi huolto
- ZyXEL huolto
- Yamaha huolto
- Zanussi huolto
- Varaa ja Nouda 30 min
- Joustavat maksuvaihtoehdot Euronicsilta - Erämaksu ja Lasku
- Euronics kotipalvelu
- Kuljetus- ja asennuspalvelu
- Tietokoneasennukset ja tietokoneapu
- Puhelimen esiasennus
- ReceiptHero sähköinen kuitti
- Euronics Turva
- Lahjakortti myymälästä
- Kanta-asiakkuus
- Vinkit
- Oppaat
Gram huolto
GRAM - takuuhuollon tilaus
Jos GRAM laitteessa ilmenee ongelmia, täytättehän huoltokutsun kotisivuillamme. Näin huoltokutsu menee nopeimmin perille ja asia saadaan heti käsittelyyn!
https://www.gram.fi/gram-asiakaspalvelu
Huoltokutsun ohessa myös ohjeet mallin ja sarjanumeron löytämiseen.
Huomioitavaa huoltokutsua täytettäessä:
- Suosittelemme aina laitteen käyttäjää (joka pystyy laitteen ongelman parhaiten kuvailemaan) täyttämään huoltokutsun. Jos huoltokutsun täyttää joku muu kuin laitteen käyttäjä, ilmoitattehan siitä viankuvaus osiossa. Selvitättehän laitteen ongelman perusteellisesti ennen huoltokutsun täyttöä.
- Laitteen käyttäjä on myös GDPR-asetuksen mukaisesti oikea henkilö huoltokutsun täyttämiseen.
- Rakennus- ja remontointikohteissa laitteen ostopäiväksi voi kirjata kohteen luovutuspäivän.
- Yhteystietoihin henkilön, joka huoltoajankohdan pystyy sopimaan, nimi ja puhelinnumero, sekä laitteen osoite.
- Viankuvaus kohtaan mahdollisimman tarkka kuvaus laitteen ongelmasta. Huoltoliike tilaa tarvittavat osat ensimmäiselle käynnille, jotta laite saadaan nopeasti kuntoon.
- Huoltokutsuun täytettyyn sähköpostiosoitteeseen lähetetään ticket-numero. Tähän postiin voi vastata, jos tulee mitä tahansa lisättävää tai kysyttävää huoltoon liittyen. Tarkennattehan tätä asiakkaalle, niin silloin jatkotiedustelut eivät tule turhaan teille.
- Jos sarjanumero esim. liesitasoissa ei heti ole selvitettävissä, voi sarjanumero kohtaan täyttää 1234, jotta pääsee lomakkeessa eteenpäin. Huomioithan, että sarjanumero tarvitaan kuitenkin myöhemmin.
Kotisivuiltamme löydätte myös
- laitteiden käyttöohjeet https://www.gram.fi/asiakaspalvelu/kayttoohjeet
- yhteydenottolomakkeen kysymyksiä varten https://www.gram.fi/gram-lomake
- laitteiden käyttöön neuvoja ja ohjeita https://www.gram.fi/neuvoja-ja-ohjeita
Yhteydenotto puhelimella numeroon 020 7756 350.
Maanantai – torstai 10-13 ja 13.30-15
Perjantai 10-13 ja 13.30-14.30
Kauppalaki ja reklamaatioaika
Gram korvaa valmistus- ja materiaalivirheet voimassa olevan kauppalain mukaisesti. Korvauksen edellytyksenä on, että laitetta käytetään normaalissa yksityistaloudessa ja että laite on uusi. Mahd. vikojen ilmainen korjaus edellyttää, että asiakas dokumentoi ostopäivän esittämällä koneella leimatun kassakuitin /ostotodistuksen.
Gram ei korvaa
Virheitä eikä vaurioita, joihin on syynä kuljetus, väärä käyttö, väärinkäyttö, puutteellinen kunnossapito, virheellinen kalusteisiin upotus, sijoitus ja sähköliitäntä.
Vaurioita, joihin on syynä tulipalo, onnettomuus, salamanisku ja sähköhäiriöt kuten esim. vialliset sulakkeet tai sähköasennusvirhe.
Virheitä eikä vaurioita, jos laitetta on korjannut muu kuin valtuutettu huoltoliike.