Honor huolto

Honor

Takuuaika 24kk

DOA-aika 7 päivää, tuote lähetettävä huoltoon alkuperäispaketissa kaikkine tarvikkeineen.

Kaikkien tarvikkeiden takuuvaihdot hoitaa Euronics.fi asiakaspalvelu info@euronics.fi

Takuuajat:
Suojakuoret 1kk
Langalliset kuulokkeet 3kk
Bluetooth kuulokkeet 12kk
Varavirtalähteet 12kk

Honor puhelinten huolto-ohje

 

Ota kaikissa huoltoon liittyvissä asioissa suoraan yhteys huoltoon.

Valtuutettu takuuhuolto on Resete.

Huoltoon toimittaminen:

Laitteen voi toimittaa huoltoomme veloituksetta kirjelähetyksellä, käyttäen alla olevaa osoitetta:

Resete/New Life Holding Oy
Tunnus 5022231
00003 VASTAUSLÄHETYS

Lähettäjä vastaa lähetyksen asianmukaisesta pakkaamisesta. Posti Oyj:n kirjepostin maksimikoko on 250 mm x 400 mm x 30 mm ja maksimipaino 2 kg.

Laitteen mukana pitää aina toimittaa takuutodistus (mikäli kyseessä on takuuhuolto).

Kirjekokoa suuremmat lähetykset, lähetetään Reseten asiakaspalautustunnuksella 658328

Resete / New Life Holding Oy
Hiomotie 30
00380 Helsinki

Yhteystiedot

huolto@resete.fi
puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Lähettäjä vastaa laitteen asianmukaisesta pakkaamisesta ja suojauksesta kuljetuksen aikana. Resete/New Life Holding Oy ei ole vastuussa laitteen vaurioista tai katoamisesta kuljetuksen aikana.


Ota nämä asiat huomioon toimittaessasi laitteita huoltoon:

•    Jätä SIM-kortti aina itsellesi. Voit jättää itsellesi myös laitteen lisätarvikkeet, elleivät ne liity vikaan. Akku olisi hyvä toimittaa huoltoon laitteen yhteydessä.

•    Ota tarvittaessa varmuuskopiot puhelimeen tallennetuista tiedoista (kalenteri-, osoitekirja- ja viestitiedot, kuvat ja musiikkitiedostot). Maksullisella tietojentallennuspalvelulla Resete tekee sen puolestasi, näin varmistat tietojen säilymisen.

•    Poista suojakoodi käytöstä. Jos suojakoodi on käytössä kun laite on huollossa, laite joudutaan alustamaan tyhjäksi, mikä saattaa kadottaa hetkellisesti laitteessa olevan vian ja vaikeuttaa sen paikallistamista.


•    Ilmoita, onko kyseessä takuu- vai veloitushuolto. Takuuhuoltotapauksessa toimita laitteen mukana ostokuitti, josta takuun voimassaolo voidaan tarvittaessa tarkistaa.

•    Kuvaa laitteessa oleva vika mahdollisimman selkeästi ja tarkasti. Tämä helpottaa laitteen käsittelyä huollossa. Muista laittaa mukaan yhteystietosi.

Tutustuttehan toimitusehtoihimme sekä huoltoon toimittamisen muistilistaan verkkosivuillamme resete.fi.