- Palvelut ja edut
- Huolto ja tuki
- A-Link huolto
- Acer huolto
- AEG huolto
- Apple huolto
- Asko huolto
- Asus huolto
- Avintage huolto
- Beko huolto
- Benq huolto
- Blomberg huolto
- Bomann huolto
- Bosch huolto
- Braun huolto
- Brother huolto
- Candy huolto
- Canon huolto
- Caterpillar huolto
- Climadiff huolto
- D-Link huolto
- DeLonghi huolto
- Doro huolto
- Electrolux huolto
- Epson huolto
- Finlux huolto
- Finnsat huolto
- Fujitsu huolto
- Garmin huolto
- Gorenje huolto
- Gram huolto
- Handan huolto
- Helkama huolto
- Honor huolto
- Hoover huolto
- HP huolto
- Huawei huolto
- JBL huolto
- Kenwood huolto
- Kotikokki huolto
- Lacie huolto
- LaDigital huolto
- Lenovo huolto
- Lexmark huolto
- LG huolto
- Luxor huolto
- Miele huolto
- Motorola huolto
- MSI huolto
- Neato huolto
- Nikon huolto
- Nokia puhelinhuolto
- OnePlus huolto
- Packard Bell huolto
- Panasonic huolto
- Philips huolto
- PlayStation huolto
- Rosenlew huolto
- Salora huolto
- Samsung huolto
- Sharp huolto
- Siemens huolto
- Smeg huolto
- Sony huolto
- Targus huolto
- TCL huolto
- Telewell huolto
- Thomson huolto
- TomTom huolto
- Topfield huolto
- TP-LINK huolto
- Upo huolto
- Viewsonic huolto
- VinsurVin huolto
- Whirlpool huolto
- Wilfa huolto
- Xiaomi huolto
- ZyXEL huolto
- Yamaha huolto
- Zanussi huolto
- Varaa ja Nouda 30 min
- Joustavat maksuvaihtoehdot Euronicsilta - Erämaksu ja Lasku
- Euronics kotipalvelu
- Kuljetus- ja asennuspalvelu
- Tietokoneasennukset ja tietokoneapu
- Puhelimen esiasennus
- ReceiptHero sähköinen kuitti
- Euronics Turva
- Lahjakortti myymälästä
- Kanta-asiakkuus
- Vinkit
- Oppaat
Huolto ja tuki

Tältä sivulta löydät tuotteiden takuuseen, huoltoon ja tukeen liittyviä yhteystietoja sekä ohjeita.
Yhteystiedot löydät klikkaamalla tuotteen merkkiä.
Huoltotoimenpiteet hoidetaan maahantuojan valtuutettujen huoltoyhtiöiden kautta.
Kaikki huoltotoimenpiteet pyritään tekemään mahdollisimman nopeasti.
Mikäli tuotteessa on takuun piiriin kuuluva vika, tuote huolletaan valtuutetussa huollossa tai korvataan vastaavanlaisella tuotteella. Ensisijaisesti valitaan edullisempi vaihtoehto. Huollon kestossa on varauduttava siihen, että korjaus vie 7-15 arkipäivää. Huollosta tai korjauksesta ei koidu asiakkaalle kustannuksia, mikäli korjattava vika kuuluu takuun piiriin. Jos tuotteessa ilmennyt vika ei kuulu takuun eikä virhevastuun piiriin, on asiakkaan vastattava tuotteen korjaukseen liittyvistä kustannuksista.
Puhelimissa sekä tietokoneissa on tärkeää, että olet ottanut laitteesi tiedostoista varmuuskopiot ennen sen toimittamista huoltoon. Emme takaa tiedostojen säilyvän huollon aikana. Euronics ei vastaa hävinneistä tiedostoista.
Muista säilyttää kaikki tilaukseen ja toimitukseen liittyvät dokumentit, sekä kuitti!
Kirjautuneet asiakkaat pääsevät Omat sivut kautta selaamaan aikaisempia tilauksia ja uudelleen tulostamaan kuitin.
Tilatun tuotteen mukana tulee myös lähetyslista, joka on myös tuotteen takuutodistus.
Esimerkiksi puhelimen sarjanumero löytyy vain lähetyslistasta.
Takuuehdot löydät myös laitteen valmistajan tai maahantuojan sivuilta.
Huomioithan, että nämä normaalitakuut koskevat kuluttajakäyttöön ostettuja tuotteita, ei ammattikäyttöön.
Lisätietoja asiakaspalvelustamme sekä maahantuojilta.
Euronics Turva
Lue lisää kattavasta Euronics Turvasta TÄSTÄ
Lisätietoja saat myös asiakaspalvelustamme info@euronics.fi