- Palvelut ja edut
- Huolto ja tuki
- A-Link huolto
- Acer huolto
- AEG huolto
- Apple huolto
- Asko huolto
- Asus huolto
- Avintage huolto
- Beko huolto
- Benq huolto
- Blomberg huolto
- Bomann huolto
- Bosch huolto
- Braun huolto
- Brother huolto
- Candy huolto
- Canon huolto
- Caterpillar huolto
- Climadiff huolto
- D-Link huolto
- DeLonghi huolto
- Doro huolto
- Electrolux huolto
- Epson huolto
- Finlux huolto
- Finnsat huolto
- Fujitsu huolto
- Garmin huolto
- Gorenje huolto
- Gram huolto
- Handan huolto
- Helkama huolto
- Honor huolto
- Hoover huolto
- HP huolto
- Huawei huolto
- JBL huolto
- Kenwood huolto
- Kotikokki huolto
- Lacie huolto
- LaDigital huolto
- Lenovo huolto
- Lexmark huolto
- LG huolto
- Luxor huolto
- Miele huolto
- Motorola huolto
- MSI huolto
- Neato huolto
- Nikon huolto
- Nokia puhelinhuolto
- OnePlus huolto
- Packard Bell huolto
- Panasonic huolto
- Philips huolto
- PlayStation huolto
- Rosenlew huolto
- Salora huolto
- Samsung huolto
- Sharp huolto
- Siemens huolto
- Smeg huolto
- Sony huolto
- Targus huolto
- TCL huolto
- Telewell huolto
- Thomson huolto
- TomTom huolto
- Topfield huolto
- TP-LINK huolto
- Upo huolto
- Viewsonic huolto
- VinsurVin huolto
- Whirlpool huolto
- Wilfa huolto
- Xiaomi huolto
- ZyXEL huolto
- Yamaha huolto
- Zanussi huolto
- Varaa ja Nouda 30 min
- Joustavat maksuvaihtoehdot Euronicsilta - Erämaksu ja Lasku
- Euronics kotipalvelu
- Kuljetus- ja asennuspalvelu
- Tietokoneasennukset ja tietokoneapu
- Puhelimen esiasennus
- ReceiptHero sähköinen kuitti
- Euronics Turva
- Lahjakortti myymälästä
- Kanta-asiakkuus
- Vinkit
- Oppaat
Kotikokki huolto
KOTIKOKKI
Kaikissa Koti- kodinkoneiden takuutapauksissa on aina ensin otettava yhteyttä keskushuoltoomme ja tehtävä sinne asianmukainen selvitys mistä laitteesta on kyse ja mikä vika laitteesta on havaittu. Keskushuoltomme ottaa tämän jälkeen tapauksen välittömästi hoidettavakseen ja ohjeistaa paikallista huoltoliikettä jatkotoimenpiteiden suhteen. Samoin kuluttaja saa tällöin välittömän palautteen asian etenemisen suhteen.
Keskushuollon yhteystiedot:
Suomen Kodinkonetukku Oy
c/o Toimistohotelli Eka
Hämeenkatu 5 A
33100 Tampere
Huom! Vain kirjeposti!
Huoltoliikkeille, jälleenmyyjille ja kuluttajille
puh. 0400-290400
ark. klo 8.30 – 11.30 ja 12.30 - 15.00
helkamahuolto@kodinkonetukku.fi
Kotikokki takuutapausten huoltokutsut:
Huoltokutsu on tehtävä aina ensin keskushuoltoomme, jossa tapauskohtaisesti määritetään
korjataanko laite vai suoritetaanko tuotevaihto. Ilman keskushuoltomme lupaa tehtyjä
takuukorjauksia / takuuvaihtoja ei hyväksytä. Asioiden nopeuttamiseksi suosittelemme
huoltokutsun tekemistä sähköisesti, ja täyttämällä lomakkeen huolellisesti. Mikäli sähköisen
huoltokutsun tekeminen ei ole mahdollista, onnistuu huoltokutsu myös sähköpostilla tai
puhelimitse.
Muistathan, että itse tuotteen takuuaika on kotitalouskäytössä 2 vuotta tuotteen
ostopäivästä lukien, ja laitteiden oven kahvojen takuu 1 vuosi. Takuu ei kata laitteen
puutteellista / virheellistä käyttöä. Yritys ja yhteisökäytössä tuotteen takuuaika on 6kk.
Mikroaaltouunien takuuhuolto:
Kotikokki mikroaaltouunien takuutapaukset suoritetaan edelleen suorana tuotevaihtona
myyjäliikkeen toimesta. Reklamaatiot tehdään edelleen osoitteesta:
www.kodinkonetukku.fi/takuuvaihtolomake
eli www.kodinkonetukku.fi > jälkimarkkinointi > takuuvaihdot > Takuuvaihtolomake (yleinen)
Huoltokutsun lomake:
Löytyy osoitteesta www.kodinkonetukku.fi/huoltokutsu
Lomake tulee toimintaan 1.4.2020 alkaen.
Kaikilla maahantuoduilla Kotikokki – kodinkoneilla on 24 kuukauden (2v.) takuu, joka kattaa em. mainitut esiin tulleet puutteet. Laitteen virheellisestä käytöstä ( vastoin käyttöohjeistusta) johtuvat viat eivät kuulu takuun piiriin.
Kuluttajan on hyvä säilyttää ostokuitti todistuksena ostopaikasta / ostopäivästä, jolloin asioiden hoito takuu tapauksissa helpottuu huomattavasti.