Kotikokki huolto

KOTIKOKKI

Kaikissa Koti- kodinkoneiden takuutapauksissa on aina ensin otettava yhteyttä keskushuoltoomme ja tehtävä sinne asianmukainen selvitys mistä laitteesta on kyse ja mikä vika laitteesta on havaittu. Keskushuoltomme ottaa tämän jälkeen tapauksen välittömästi hoidettavakseen ja ohjeistaa paikallista huoltoliikettä jatkotoimenpiteiden suhteen. Samoin kuluttaja saa tällöin välittömän palautteen asian etenemisen suhteen.

Keskushuollon yhteystiedot:

Suomen Kodinkonetukku Oy
c/o Toimistohotelli Eka
Hämeenkatu 5 A
33100 Tampere

Huom! Vain kirjeposti!


Huoltoliikkeille, jälleenmyyjille ja kuluttajille

puh. 0400-290400

ark. klo 8.30 – 11.30 ja 12.30 - 15.00

helkamahuolto@kodinkonetukku.fi

Kotikokki takuutapausten huoltokutsut:
Huoltokutsu on tehtävä aina ensin keskushuoltoomme, jossa tapauskohtaisesti määritetään
korjataanko laite vai suoritetaanko tuotevaihto. Ilman keskushuoltomme lupaa tehtyjä
takuukorjauksia / takuuvaihtoja ei hyväksytä
. Asioiden nopeuttamiseksi suosittelemme
huoltokutsun tekemistä sähköisesti, ja täyttämällä lomakkeen huolellisesti. Mikäli sähköisen
huoltokutsun tekeminen ei ole mahdollista, onnistuu huoltokutsu myös sähköpostilla tai
puhelimitse.

Muistathan, että itse tuotteen takuuaika on kotitalouskäytössä 2 vuotta tuotteen
ostopäivästä lukien, ja laitteiden oven kahvojen takuu 1 vuosi. Takuu ei kata laitteen
puutteellista / virheellistä käyttöä. Yritys ja yhteisökäytössä tuotteen takuuaika on 6kk.

Mikroaaltouunien takuuhuolto:
Kotikokki mikroaaltouunien takuutapaukset suoritetaan edelleen suorana tuotevaihtona
myyjäliikkeen toimesta. Reklamaatiot tehdään edelleen osoitteesta:
www.kodinkonetukku.fi/takuuvaihtolomake
eli www.kodinkonetukku.fi > jälkimarkkinointi > takuuvaihdot > Takuuvaihtolomake (yleinen)

Huoltokutsun lomake:
Löytyy osoitteesta www.kodinkonetukku.fi/huoltokutsu

Lomake tulee toimintaan 1.4.2020 alkaen.

Kaikilla maahantuoduilla Kotikokki – kodinkoneilla on 24 kuukauden (2v.) takuu, joka kattaa em. mainitut esiin tulleet puutteet. Laitteen virheellisestä käytöstä ( vastoin käyttöohjeistusta) johtuvat viat eivät kuulu takuun piiriin.

Kuluttajan on hyvä säilyttää ostokuitti todistuksena ostopaikasta / ostopäivästä, jolloin asioiden hoito takuu tapauksissa helpottuu huomattavasti.