- Palvelut ja edut
- Huolto ja tuki
- A-Link huolto
- Acer huolto
- AEG huolto
- Apple huolto
- Asko huolto
- Asus huolto
- Avintage huolto
- Beko huolto
- Benq huolto
- Blomberg huolto
- Bomann huolto
- Bosch huolto
- Braun huolto
- Brother huolto
- Candy huolto
- Canon huolto
- Caterpillar huolto
- Climadiff huolto
- D-Link huolto
- DeLonghi huolto
- Doro huolto
- Electrolux huolto
- Epson huolto
- Finlux huolto
- Finnsat huolto
- Fujitsu huolto
- Garmin huolto
- Gorenje huolto
- Gram huolto
- Handan huolto
- Helkama huolto
- Honor huolto
- Hoover huolto
- HP huolto
- Huawei huolto
- JBL huolto
- Kenwood huolto
- Kotikokki huolto
- Lacie huolto
- LaDigital huolto
- Lenovo huolto
- Lexmark huolto
- LG huolto
- Luxor huolto
- Miele huolto
- Motorola huolto
- MSI huolto
- Neato huolto
- Nikon huolto
- Nokia puhelinhuolto
- OnePlus huolto
- Packard Bell huolto
- Panasonic huolto
- Philips huolto
- PlayStation huolto
- Rosenlew huolto
- Salora huolto
- Samsung huolto
- Sharp huolto
- Siemens huolto
- Smeg huolto
- Sony huolto
- Targus huolto
- TCL huolto
- Telewell huolto
- Thomson huolto
- TomTom huolto
- Topfield huolto
- TP-LINK huolto
- Upo huolto
- Viewsonic huolto
- VinsurVin huolto
- Whirlpool huolto
- Wilfa huolto
- Xiaomi huolto
- ZyXEL huolto
- Yamaha huolto
- Zanussi huolto
- Varaa ja Nouda 30 min
- Joustavat maksuvaihtoehdot Euronicsilta - Erämaksu ja Lasku
- Euronics kotipalvelu
- Kuljetus- ja asennuspalvelu
- Tietokoneasennukset ja tietokoneapu
- Puhelimen esiasennus
- ReceiptHero sähköinen kuitti
- Euronics Turva
- Lahjakortti myymälästä
- Kanta-asiakkuus
- Vinkit
- Oppaat
Lenovo huolto
Lenovo
Lenovon tuki ja huoltokutsut; Lenovo, Thinkpad, ThinkCentre
Kuluttajatuotteet: 09 747 902 51
Yritystuotteet: 09 747 902 51
Takuuhuolto
Lenovon kuluttajatuotteilla on kahden vuoden nouto-palautus takuu.
1. Ongelma tilanteissa loppuasiakas ottaa yhteyttä Lenovon asiakaspalvelun numeroon 0974790251.
2. Mikäli asiakaspalvelu ei pysty ratkaisemaan ongelmaa puhelimitse, asiakkaalle lähetetään rahtikirja sekä pakkausohjeet.
3. Asiakas sopii itselleen sopivan noutoajan suoraan kuljetusyhtiön kanssa.
4. Huollon jälkeen laite palautetaan takaisin lähettäjälle.
DOA (Tuote on valmiiksi viallinen)
1. Mikäli tuote on valmiiksi viallinen tulee asiakkaan reklamoida siitä 14päivän kuluessa ostopäivästä.
2. Valmiiksi vialliset laitteet korvataan uudella jälleenmyyjän toimesta.
3. Viallinen tuote palautuu jälleenmyyjän ja maahantuojan kautta valmistajalle ja se hyvitetään jälleenmyyjälle.
Huom!
1. On erityisen tärkeää, että vikakuvaus on selkeä ja yksityiskohtainen. Näin varmistamme, että kuvailtu vika löytyy ja huolto pystytään suorittamaan mahdollisimman nopeasti.
2. Mitä aikaisempi nouto ja palautus laitteelle saadaan sovittua, sitä nopeammin laite saadaan huollettua. Normaali kuljetusaika laitteelle on 2-3vuorokautta.
3. Käyttäessänne Lenovon kuljetuspalvelua on huoltotoimenpide täysin maksuton.
4. Asiakaspalvelusta saatte tarvittaessa tietoa tapauksenne tilasta. Tällöin tarvitsette alkuperäisen tapausnumeron tai laitteen sarjanumeron.