Luxor huolto

LUXOR

Luxor huolto

Kaikki Luxor-televisioiden takuuhuollot järjestetään maahantuojan kautta. Olethan siis takuutapauksissa yhteydessä maahantuojaan joko puhelimitse tai Luxor-reklaamatiolomakkeella: https://www.kodinkonetukku.fi/luxor-reklamaatiolomake.

Luxor-televisioita maahantuo Helkama Kodinkoneet Oy ja keskushuoltotoiminnasta vastaa Keski-Uudenmaan Elektroniikka Oy.

 

Toimintaohjeet takuutapauksissa:

  1. Tarkista laitteesi käyttöohjeesta toimintaohjeet vika- ja ongelmatilanteessa ja toimi käyttöohjeen ohjeiden mukaan. Mikäli vika on ohjelmistoon liittyvä, eikä laitteen näytöllä ole ilmoitusta kesken olevasta ohjelmistopäivityksestä, voit myös irrottaa laitteen pistorasiasta 10 minuutin ajaksi ja kytkeä sen uudelleen ongelman poistamiseksi.

 

  1. Mikäli edellä kuvatut toimenpiteet eivät tuota tulosta, tarkista ostokuitista laitteen takuun voimassaolo. Takuu on ostohetkestä ja televisiosi mallista riippuen usein 2 – 5 vuotta ostohetkestä lukien.

 

  1. Täytä Luxor-reklamaatiolomake huolellisesti täällä: https://www.kodinkonetukku.fi/luxor-reklamaatiolomake. Mikäli lomakkeen täyttäminen ei ole mahdollista, voit myös olla yhteydessä maahantuojan asiakaspalveluun osoitteessa reklamaatiot@helkamakodinkoneet.fi – huomaathan, että käsittely etenee nopeimmin reklamaatiolomakkeen kautta. Mikäli laitteen ostopäivästä on alle 6 kk, valitse lomakkeelta ”DOA alle 6 kk”. Mikäli takuu on voimassa, mutta ostopäivästä on yli 6 kk, valitse lomakkeelta ”Takuu yli 6 kk”.

 

  1. Reklamaatiolomakkeen täyttämisen jälkeen saat muutaman arkipäivän kuluessa sähköpostin, jossa on Postin palautuskoodi. Pakkaa televisiosi alkuperäispakkaukseen tai muuhun soveltuvaan pakkaukseen, joka suojaa television näyttöä paineelta ja iskuilta (tiedustele sopivaa pakkausta tarvittaessa jälleenmyyjältä). Kirjoita palautuskoodi paketin päälle ja toimita pakkaus lähimpään Postin toimipisteeseen. Huom: palautettavan laitteen mukana on aina oltava käyttöohje, kaukosäädin, virtajohto, jalusta ja muut mahdollisesti laitteen mukana toimitetut tarvikkeet! Käytäthän lähetykseen aina sinulle toimitettua Postin palautuskoodia, jolla Postimaksu laskutetaan suoraan maahantuojalta. Älä maksa postimaksua itse, sillä sitä ei hyvitetä.

 

  1. Posti kuljettaa television huoltoliikkeeseen, joka tutkii television ja tarvittaessa huoltaa sen. Tämän jälkeen huoltoliike tai maahantuoja ottaa sinuun yhteyttä.

 

Huomaathan, että takuusta ei korvata vikoja, jotka johtuvat virheellisestä tai ohjeiden vastaisesta käytöstä. Takuu korvaa ainoastaan laitteen, sen komponenttien, ohjelmiston tai osien laatu- tai valmistusvirheistä johtuvat viat. Mikäli televisio vaurioituu esimerkiksi ukonilman aiheuttaman ylijännitteen vuoksi, korvausta voi hakea esimerkiksi kotivakuutuksesta. Mikäli huolto havaitsee vian johtuvan selvästi tällaisesta takuun piiriin kuulumattomasta seikasta, voidaan huolto- tai tarkastuskustannukset periä tässä tapauksessa kuluttajalta.

 

Luxor-reklamaatiolomake: https://www.kodinkonetukku.fi/luxor-reklamaatiolomake

 

Keskushuolto ja neuvonta:

Keski-Uudenmaan Elektroniikka Oy
Santaniitynkatu 7, 04250 Kerava
Puh. 050 435 7224
ma-to 10.00 – 15.00, pe 10.00 – 16.00
www.kuetron.fi

 

Maahantuoja:

Puh. 044 337 9610
ark. klo 9.00 – 16.00
asiakaspalvelu@helkamakodinkoneet.fi

 

Lisätietoja saat Luxorin verkkosivuilta: www.luxor.fi