- Palvelut ja edut
- Huolto ja tuki
- A-Link huolto
- Acer huolto
- AEG huolto
- Apple huolto
- Asko huolto
- Asus huolto
- Avintage huolto
- Beko huolto
- Benq huolto
- Blomberg huolto
- Bomann huolto
- Bosch huolto
- Braun huolto
- Brother huolto
- Candy huolto
- Canon huolto
- Caterpillar huolto
- Climadiff huolto
- D-Link huolto
- DeLonghi huolto
- Doro huolto
- Electrolux huolto
- Epson huolto
- Finlux huolto
- Finnsat huolto
- Fujitsu huolto
- Garmin huolto
- Gorenje huolto
- Gram huolto
- Handan huolto
- Helkama huolto
- Honor huolto
- Hoover huolto
- HP huolto
- Huawei huolto
- JBL huolto
- Kenwood huolto
- Kotikokki huolto
- Lacie huolto
- LaDigital huolto
- Lenovo huolto
- Lexmark huolto
- LG huolto
- Luxor huolto
- Miele huolto
- Motorola huolto
- MSI huolto
- Neato huolto
- Nikon huolto
- Nokia puhelinhuolto
- OnePlus huolto
- Packard Bell huolto
- Panasonic huolto
- Philips huolto
- PlayStation huolto
- Rosenlew huolto
- Salora huolto
- Samsung huolto
- Sharp huolto
- Siemens huolto
- Smeg huolto
- Sony huolto
- Targus huolto
- TCL huolto
- Telewell huolto
- Thomson huolto
- TomTom huolto
- Topfield huolto
- TP-LINK huolto
- Upo huolto
- Viewsonic huolto
- VinsurVin huolto
- Whirlpool huolto
- Wilfa huolto
- Xiaomi huolto
- ZyXEL huolto
- Yamaha huolto
- Zanussi huolto
- Varaa ja Nouda 30 min
- Joustavat maksuvaihtoehdot Euronicsilta - Erämaksu ja Lasku
- Euronics kotipalvelu
- Kuljetus- ja asennuspalvelu
- Tietokoneasennukset ja tietokoneapu
- Puhelimen esiasennus
- ReceiptHero sähköinen kuitti
- Euronics Turva
- Lahjakortti myymälästä
- Kanta-asiakkuus
- Vinkit
- Oppaat
Luxor huolto
LUXOR
Luxor huolto
Kaikki Luxor-televisioiden takuuhuollot järjestetään maahantuojan kautta. Olethan siis takuutapauksissa yhteydessä maahantuojaan joko puhelimitse tai Luxor-reklaamatiolomakkeella: https://www.kodinkonetukku.fi/luxor-reklamaatiolomake.
Luxor-televisioita maahantuo Helkama Kodinkoneet Oy ja keskushuoltotoiminnasta vastaa Keski-Uudenmaan Elektroniikka Oy.
Toimintaohjeet takuutapauksissa:
- Tarkista laitteesi käyttöohjeesta toimintaohjeet vika- ja ongelmatilanteessa ja toimi käyttöohjeen ohjeiden mukaan. Mikäli vika on ohjelmistoon liittyvä, eikä laitteen näytöllä ole ilmoitusta kesken olevasta ohjelmistopäivityksestä, voit myös irrottaa laitteen pistorasiasta 10 minuutin ajaksi ja kytkeä sen uudelleen ongelman poistamiseksi.
- Mikäli edellä kuvatut toimenpiteet eivät tuota tulosta, tarkista ostokuitista laitteen takuun voimassaolo. Takuu on ostohetkestä ja televisiosi mallista riippuen usein 2 – 5 vuotta ostohetkestä lukien.
- Täytä Luxor-reklamaatiolomake huolellisesti täällä: https://www.kodinkonetukku.fi/luxor-reklamaatiolomake. Mikäli lomakkeen täyttäminen ei ole mahdollista, voit myös olla yhteydessä maahantuojan asiakaspalveluun osoitteessa reklamaatiot@helkamakodinkoneet.fi – huomaathan, että käsittely etenee nopeimmin reklamaatiolomakkeen kautta. Mikäli laitteen ostopäivästä on alle 6 kk, valitse lomakkeelta ”DOA alle 6 kk”. Mikäli takuu on voimassa, mutta ostopäivästä on yli 6 kk, valitse lomakkeelta ”Takuu yli 6 kk”.
- Reklamaatiolomakkeen täyttämisen jälkeen saat muutaman arkipäivän kuluessa sähköpostin, jossa on Postin palautuskoodi. Pakkaa televisiosi alkuperäispakkaukseen tai muuhun soveltuvaan pakkaukseen, joka suojaa television näyttöä paineelta ja iskuilta (tiedustele sopivaa pakkausta tarvittaessa jälleenmyyjältä). Kirjoita palautuskoodi paketin päälle ja toimita pakkaus lähimpään Postin toimipisteeseen. Huom: palautettavan laitteen mukana on aina oltava käyttöohje, kaukosäädin, virtajohto, jalusta ja muut mahdollisesti laitteen mukana toimitetut tarvikkeet! Käytäthän lähetykseen aina sinulle toimitettua Postin palautuskoodia, jolla Postimaksu laskutetaan suoraan maahantuojalta. Älä maksa postimaksua itse, sillä sitä ei hyvitetä.
- Posti kuljettaa television huoltoliikkeeseen, joka tutkii television ja tarvittaessa huoltaa sen. Tämän jälkeen huoltoliike tai maahantuoja ottaa sinuun yhteyttä.
Huomaathan, että takuusta ei korvata vikoja, jotka johtuvat virheellisestä tai ohjeiden vastaisesta käytöstä. Takuu korvaa ainoastaan laitteen, sen komponenttien, ohjelmiston tai osien laatu- tai valmistusvirheistä johtuvat viat. Mikäli televisio vaurioituu esimerkiksi ukonilman aiheuttaman ylijännitteen vuoksi, korvausta voi hakea esimerkiksi kotivakuutuksesta. Mikäli huolto havaitsee vian johtuvan selvästi tällaisesta takuun piiriin kuulumattomasta seikasta, voidaan huolto- tai tarkastuskustannukset periä tässä tapauksessa kuluttajalta.
Luxor-reklamaatiolomake: https://www.kodinkonetukku.fi/luxor-reklamaatiolomake
Keskushuolto ja neuvonta:
Keski-Uudenmaan Elektroniikka Oy
Santaniitynkatu 7, 04250 Kerava
Puh. 050 435 7224
ma-to 10.00 – 15.00, pe 10.00 – 16.00
www.kuetron.fi
Maahantuoja:
Puh. 044 337 9610
ark. klo 9.00 – 16.00
asiakaspalvelu@helkamakodinkoneet.fi
Lisätietoja saat Luxorin verkkosivuilta: www.luxor.fi