MSI huolto

MSI

MSI KANNETTAVIEN JA PÖYTÄKONEIDEN TUKI- JA TAKUUOHJE

Tekninen tuki

•Teknisen tuotetuen puhelinnumero on (+358) 942 451 402. Palvelukieli englanti. Avoinna arkisin klo 8.00-17.00

Sähköposti: service.nordic.erc@msi.com

Takuukäytäntö ja huolto

•1. Tuotteille on voimassa kahden vuoden nouto + palautustakuu. Akuille ja mahdollisille oheistuotteille (hiiret, näppäimistöt) on voimassa vuoden takuu. Asiakas voi olla yhteydessä suoraan huoltopalveluntarjoajaan, joka on Suomessa Elcare.

Asiakaspalvelu: huolto.fi@elcare.com, puh. 010 574 5200 (ark. klo 9.00-16.00) 

Elcare Nordic Oy
Silvastintie 1
01510 VANTAA

Matkapuhelimesta soittaessa 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min (alv 24%). Lankapuhelimesta soittaessa 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min (alv 24%).

•2. Takuuaika alkaa ostohetkestä. Asiakkaan on kyettävä esittämään kuitti tai lasku ostosta takuuvaatimuksen liitteeksi.

•3. Lisäksi MSI tarjoaa kolmen kuukauden takuun huollolle (vain huolletuille osille), mikäli normaalitakuu ei ole enää voimassa.

•4. Mikäli tuotteessa on useita vikaantumiskertoja, MSI toimittaa asiakkaalle uuden vastaavan tuotteen, tai mikäli sellaista ei ole, hyvittää tuotteen hinnan seuraavissa tapauksissa:

◦1. Kolme huoltoa samasta syystä kahden vuoden takuuajan aikana

◦2. Tai neljä huoltoa eri syistä kahden vuoden takuuajan aikana.

◦3. Huoltokerroiksi ei lasketa käyttäjästä johtuvia, takuuajan ulkopuolisia tai vain päivityksiä sisältäviä huoltoja, eikä sellaisia kertoja, jolloin mitään vikaa ei löydy.

•5. Huollossa olevan tuotteen tilannetta voi kysyä numerosta: 010 574 5200