OnePlus huolto

Ota kaikissa huoltoon liittyvissä asioissa suoraan yhteys huoltoon.

Valtuutettu takuuhuolto on Mcare.

Asiakaspalvelu
0600 418 712

(1,82€/min/ alkava minuutti + ppvm)

Yhteydeottolomake ja yhteytiedot löydät TÄSTÄ

Huoltoon toimittaminen:

Laitteen mukana pitää aina toimittaa takuutodistus (mikäli kyseessä on takuuhuolto).

Lähettäjä vastaa laitteen asianmukaisesta pakkaamisesta ja suojauksesta kuljetuksen aikana.

Liästietoja huollosta löydät TÄSTÄ


Ota nämä asiat huomioon toimittaessasi laitteita huoltoon:

•    Jätä SIM-kortti aina itsellesi. Voit jättää itsellesi myös laitteen lisätarvikkeet, elleivät ne liity vikaan. Akku olisi hyvä toimittaa huoltoon laitteen yhteydessä.

•    Ota tarvittaessa varmuuskopiot puhelimeen tallennetuista tiedoista (kalenteri-, osoitekirja- ja viestitiedot, kuvat ja musiikkitiedostot). Maksullisella tietojentallennuspalvelulla Resete tekee sen puolestasi, näin varmistat tietojen säilymisen.

•    Poista suojakoodi käytöstä. Jos suojakoodi on käytössä kun laite on huollossa, laite joudutaan alustamaan tyhjäksi, mikä saattaa kadottaa hetkellisesti laitteessa olevan vian ja vaikeuttaa sen paikallistamista.


•    Ilmoita, onko kyseessä takuu- vai veloitushuolto. Takuuhuoltotapauksessa toimita laitteen mukana ostokuitti, josta takuun voimassaolo voidaan tarvittaessa tarkistaa.

•    Kuvaa laitteessa oleva vika mahdollisimman selkeästi ja tarkasti. Tämä helpottaa laitteen käsittelyä huollossa. Muista laittaa mukaan yhteystietosi.