- Palvelut ja edut
- Huolto ja tuki
- A-Link huolto
- Acer huolto
- AEG huolto
- Apple huolto
- Asko huolto
- Asus huolto
- Avintage huolto
- Beko huolto
- Benq huolto
- Blomberg huolto
- Bomann huolto
- Bosch huolto
- Braun huolto
- Brother huolto
- Candy huolto
- Canon huolto
- Caterpillar huolto
- Climadiff huolto
- D-Link huolto
- DeLonghi huolto
- Doro huolto
- Electrolux huolto
- Epson huolto
- Finlux huolto
- Finnsat huolto
- Fujitsu huolto
- Garmin huolto
- Gorenje huolto
- Gram huolto
- Handan huolto
- Helkama huolto
- Honor huolto
- Hoover huolto
- HP huolto
- Huawei huolto
- JBL huolto
- Kenwood huolto
- Kotikokki huolto
- Lacie huolto
- LaDigital huolto
- Lenovo huolto
- Lexmark huolto
- LG huolto
- Luxor huolto
- Miele huolto
- Motorola huolto
- MSI huolto
- Neato huolto
- Nikon huolto
- Nokia puhelinhuolto
- OnePlus huolto
- Packard Bell huolto
- Panasonic huolto
- Philips huolto
- PlayStation huolto
- Rosenlew huolto
- Salora huolto
- Samsung huolto
- Sharp huolto
- Siemens huolto
- Smeg huolto
- Sony huolto
- Targus huolto
- TCL huolto
- Telewell huolto
- Thomson huolto
- TomTom huolto
- Topfield huolto
- TP-LINK huolto
- Upo huolto
- Viewsonic huolto
- VinsurVin huolto
- Whirlpool huolto
- Wilfa huolto
- Xiaomi huolto
- ZyXEL huolto
- Yamaha huolto
- Zanussi huolto
- Varaa ja Nouda 30 min
- Joustavat maksuvaihtoehdot Euronicsilta - Erämaksu ja Lasku
- Euronics kotipalvelu
- Kuljetus- ja asennuspalvelu
- Tietokoneasennukset ja tietokoneapu
- Puhelimen esiasennus
- ReceiptHero sähköinen kuitti
- Euronics Turva
- Lahjakortti myymälästä
- Kanta-asiakkuus
- Vinkit
- Oppaat
Xiaomi huolto
Ota kaikissa huoltoon liittyvissä asioissa suoraan yhteys huoltoon.
Valtuutettu takuuhuolto on Resete.
Huoltoon toimittaminen:
Laitteen voi toimittaa huoltoomme veloituksetta kirjelähetyksellä, käyttäen alla olevaa osoitetta:
Resete/New Life Holding Oy
Tunnus 5022231
00003 VASTAUSLÄHETYS
Lähettäjä vastaa lähetyksen asianmukaisesta pakkaamisesta. Posti Oyj:n kirjepostin maksimikoko on 250 mm x 400 mm x 30 mm ja maksimipaino 2 kg.
Laitteen mukana pitää aina toimittaa takuutodistus (mikäli kyseessä on takuuhuolto).
Kirjekokoa suuremmat lähetykset, lähetetään Reseten asiakaspalautustunnuksella 658328
Resete / New Life Holding Oy
Hiomotie 30
00380 Helsinki
Yhteystiedot
huolto@resete.fi
puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Lähettäjä vastaa laitteen asianmukaisesta pakkaamisesta ja suojauksesta kuljetuksen aikana. Resete/New Life Holding Oy ei ole vastuussa laitteen vaurioista tai katoamisesta kuljetuksen aikana.
Ota nämä asiat huomioon toimittaessasi laitteita huoltoon:
• Jätä SIM-kortti aina itsellesi. Voit jättää itsellesi myös laitteen lisätarvikkeet, elleivät ne liity vikaan. Akku olisi hyvä toimittaa huoltoon laitteen yhteydessä.
• Ota tarvittaessa varmuuskopiot puhelimeen tallennetuista tiedoista (kalenteri-, osoitekirja- ja viestitiedot, kuvat ja musiikkitiedostot). Maksullisella tietojentallennuspalvelulla Resete tekee sen puolestasi, näin varmistat tietojen säilymisen.
• Poista suojakoodi käytöstä. Jos suojakoodi on käytössä kun laite on huollossa, laite joudutaan alustamaan tyhjäksi, mikä saattaa kadottaa hetkellisesti laitteessa olevan vian ja vaikeuttaa sen paikallistamista.
• Ilmoita, onko kyseessä takuu- vai veloitushuolto. Takuuhuoltotapauksessa toimita laitteen mukana ostokuitti, josta takuun voimassaolo voidaan tarvittaessa tarkistaa.
• Kuvaa laitteessa oleva vika mahdollisimman selkeästi ja tarkasti. Tämä helpottaa laitteen käsittelyä huollossa. Muista laittaa mukaan yhteystietosi.
Tutustuttehan toimitusehtoihimme sekä huoltoon toimittamisen muistilistaan verkkosivuillamme resete.fi.