Brother

Brother

TAKUU

Kaikilla Brother-laitteilla on kahden (2) vuoden takuu, tarkoittaen ns. Back to Base -takuuta eli toimitettuna huoltopisteeseen.

Osalle Brother-laitteita (led- ja lasertulostimet) on mahdollista hankkia pidennetty takuu, jota kutsumme SWAP-laitevaihtotakuuksi. Takuuaika on tällöin kolme vuotta. Tämä on Brother Finland Oy:n myöntämä lisätakuu. Lisätietoa SWAP-laitevaihtotakuusta löydät kotisivuiltamme www.brother.fi/swap

Brother tarvikkeilla on ns. toimivuustakuu.

TOIMINTAOHJEET LAITTEEN HUOLTOA KOSKIEN

Olkaa aina yhteydessä Brother Finlandiin ennen laitteen toimittamista huoltoomme. Yhteydenotot joko sähköpostitse (tuki@brother.fi) tai puhelimitse 09 875 92 288 (huolto).

Laitteen tunnistamista ja RMA-numeroa varten tarvitsemme laitteen sarjanumeron.

Sarjanumero löytyy yleensä laitteen takaosasta ja se muodostuu numerosarjasta esim.(E12345A8B123456). Varsinainen sarjanumeron muodostuu yhdeksästä viimeisestä merkistä: kirjain, numero, kirjain ja 6 numeroa esim. A8B123456.

Huoltotyömääräystä ja rekisteröintiä varten tarvitsemme asiakkaan tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja ostopäivämäärä. Jos kyseessä on yritys, niin yhteyshenkilön yhteystiedot ovat suotavia.

Rekisteröimme laitteen asiakkaalle mikäli rekisteröintiä ei ole tehty jo aiemmin. Rekisteröinti ei ole osoitus takuun voimassaolosta, vaan tuotteen hankintapäivä on osoitettava jollakin luotettavalla tavalla esim. ostokuitilla tai laskulla.

Mikäli kyseessä on ns. D.O.A (Dead On Arrival, "kuollut saapuessaan") eli laite ei toimi pakkauksesta otettaessa, olkaa yhteydessä Brother Finlandin huoltoon asian selvittämiseksi.

 

Laite vaihdetaan uuteen. Mikäli malli on poistunut valikoimastamme, pyrimme vaihtamaan sen vastaavaan malliin.

Mustesuihkulaitteissa on huomioitava, että laitteessa on joko kuljetussuojat tai väriainekasetit asennettuna koneen kuljetuksen ajan.