Huolto ja tuki

Tältä sivulta löydät tuotteiden takuuseen, huoltoon ja tukeen liittyviä yhteystietoja sekä ohjeita.
Yhteystiedot löydät klikkaamalla tuotteen merkkiä.
Huoltotoimenpiteet hoidetaan maahantuojan valtuutettujen huoltoyhtiöiden kautta.
Kaikki huoltotoimenpiteet pyritään tekemään mahdollisimman nopeasti.

Mikäli tuotteessa on takuun piiriin kuuluva vika, tuote huolletaan valtuutetussa huollossa tai korvataan vastaavanlaisella tuotteella. Ensisijaisesti valitaan edullisempi vaihtoehto. Huollon kestossa on varauduttava siihen, että korjaus vie 7-15 arkipäivää. Huollosta tai korjauksesta ei koidu asiakkaalle kustannuksia, mikäli korjattava vika kuuluu takuun piiriin. Jos tuotteessa ilmennyt vika ei kuulu takuun eikä virhevastuun piiriin, on asiakkaan vastattava tuotteen korjaukseen liittyvistä kustannuksista.

Puhelimissa sekä tietokoneissa on tärkeää, että olet ottanut laitteesi tiedostoista varmuuskopiot ennen sen toimittamista huoltoon. Emme takaa tiedostojen säilyvän huollon aikana. Euronics ei vastaa hävinneistä tiedostoista.


Muista säilyttää kaikki tilaukseen ja toimitukseen liittyvät dokumentit, sekä kuitti!
Kirjautuneet asiakkaat pääsevät Omat sivut kautta selaamaan aikaisempia tilauksia ja uudelleen tulostamaan kuitin.

Tilatun tuotteen mukana tulee myös lähetyslista, joka on myös tuotteen takuutodistus.
Esimerkiksi puhelimen sarjanumero löytyy vain lähetyslistasta.

Takuuehdot löydät myös laitteen valmistajan tai maahantuojan sivuilta.

Huomioithan, että nämä normaalitakuut koskevat kuluttajakäyttöön ostettuja tuotteita, ei ammattikäyttöön.
Lisätietoja asiakaspalvelustamme sekä maahantuojilta.

Euronics jatkoturva

Omistatko Euronics jatkoturvan ja valmistajan takuuaika on jo päättynyt?

Tällöin ota aina ensin yhteyttä 020 746 3900 tai kodinkoneet@takuuvakuutus.fi



Lisätietoja saat myös asiakaspalvelustamme info@euronics.fi