Topfield

Topfield
 

Topfield-tuotteet huoltaa Suomessa Topfield After Sales Service

Ongelmatapauksissa ja kysymyksissä kannattaa olla ensin yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mikäli asiakaspalvelu toteaa laitteen tarvitsevan huoltoa,  voit lähettää laitteen itse suoraan meille, ohjeet löydät alta.

Ennen laitteen lähettämistä huoltoon Suomessa:

  1. Tutustu UKK osioomme sekä huollon tarkistuslistaan
  2. Mikäli lähetät laitteen itse suoraan meille niin täytä huoltolähete huoltoportaalissamme: http://huolto.fintop.fi
  3. Huoltolähetteen täyttämisen jälkeen jätä laite lähimpään lähimpään postiin käyttäen Itellan palautustunnusta 625517, lähettäminen on tällöin maksutonta.
  4. Palautusosoite:
    • Topfield After Sales Service, Kuortaneenkatu 7, 00520 Helsinki
  5. Voit myös tuoda laitteen itse huoltoomme, yhteystiedot löydät alta.
  6. Huom! Muista pakata laite huolellisesti jotta se kestää kuljetuksen!

Topfield After Sales Service

Asiakaspalvelu avoinna arkisin 09.00-15.00

Sisäänkäynti: Kumpulantie 7B (Ravintola 911:n vierestä)

(Tavaratoimitukset: Kuortaneenkatu 7)

00520 HELSINKI

Huoltoportaali: huolto.fintop.fi

Itellan asiakaspalautustunnus: 625517
 

Asiakaspalvelu
Tekninen neuvonta ja tuotetuki

Asiakaspalvelumme on ruuhkaisin arkisin aamupäivällä 10:00 - 12:00. Parhaiten tavoitat meidän arkisin illalla 16:00 - 20:00 sekä lauantaisin.

Puhelin: 0600-15545 (0,80€/min + pvm tai mvm)

Sähköposti: tekninentuki@topfield.fi

Internet: Ohjelmistopäivitykset

Internet: Ohjekirjat ja tekniset tiedot (selaa/etsi mallinumerolla)

Huom! Ennen yhteydenottoa tarkista laitteesi ohjelmistoversio, se nopeuttaa asiasi käsittelyä. Se löytyy laitteesi valikosta "Menu -> Tiedot (tai Asennus) -> Vastaanottimen tila (tai Tiedot)".

Aukioloajat ja palvelukielet

Arkipäivisin: klo. 10.00 – 20.00

Lauantaisin: klo. 10.00 – 18.00

Palvelua tarjotaan Suomeksi, Ruotsiksi (Svenska) ja Englanniksi (English).